Uniwersalny Zestaw naprawczy linki licznika , linki prędkościomierza, linki obrotościomierza.
nie zawiera pancerza. Prosty w użyciu. Niedrogi sposób na samodzielną regenrację uszkodzonej linki.
JAK NAPRAWIĆ ZERWANĄ LINKĘ PRĘDKOŚCIOMIERZA ?
- otwórz opakowanie, wyciągnij wkład linki i skróć na długość linki, która się zerwała
- nałóż końcówkę linki i zakuj od skróconej strony
(w imadle lub przy użyciu młotka za pomocą dołaczonej blaszki)
- włóż skrócony wkład do pancerza
CO ZAWIERA OPAKOWANIE?
-wkład linki prędkościomierza wałek giętki o średnicy 3,25 mm, L-1270 mm
zakońcony kwadratem 2,57 mm x 2,57 mm o długości 35 mm
-3 różne koncówki do zakucia na wałek ( od strony ślimaka ,koła )
- blaszka- zacisk służący do zakucia koncówki na wałku
WYMIARY
- długość wałka, wkładu do pancerza: 1270 mm
- średnica wkładu linki: 3,25 mm
- końcówka przecięta na wałek giętki (średnica 4,8 mm, długość 24,50 mm)
- końcówka przecięta na wałek giętki (średnica 7 mm, długość 18 mm),SUZUKI
- końcówka KWADRATOWA 2,5 mm x 2,5 mm na wałek giętki (średnica 4 mm, długość 29,2 mm)